Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5184
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировна-
dc.contributor.authorKulish, Tetiana-
dc.contributor.authorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorШевчук, Елена Юрьевна-
dc.contributor.authorShevchuk, Olena-
dc.date.accessioned2018-12-04T13:50:14Z-
dc.date.available2018-12-04T13:50:14Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5184-
dc.description.abstractUK: Метою статті є визначення сутність поняття «стратегічне маркетингове планування», систематизувати матричні методи, визначити етапи впровадження матричного підходу на всіх етапах стратегічного планування. EN:The essence of the concept "strategic marketing planning" is defined. Matrix methods systematized and the stages of the introduction of the matrix approach at all stages of strategic planning are defined.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник матеріалів наукових праць (серія: економічні науки);(С. 124-127)-
dc.subjectстратегічне плануванняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectстратегічне маркетингове плануванняuk
dc.subjectstrategyuk
dc.subjectstrategic planninguk
dc.subjectmatrix methodsuk
dc.subjectstrategic level marketinguk
dc.subjectmatrixuk
dc.titleСтратегічні методи в плануванні маркетингової діяльності підприємствuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
21.PDF350.74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.