Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5179
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.contributor.authorАрестенко, В. В.-
dc.date.accessioned2018-12-04T12:34:32Z-
dc.date.available2018-12-04T12:34:32Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5179-
dc.description.abstractUK: Сьогодні комунікативна політика в цілому, а також проблеми розробки рекламних стратегій компаній займають одне з центральних місць в їх маркетингових концепціях. Це пояснюється тим, що рекламна діяльність по своєму сутнісному змісту виступає найважливішою частиною маркетингової політики компанії, надаючи помітний вплив на її позиціонування на цільових ринках. EN: The analysis of the existing advertising market of Ukraine as a whole and the main means of distribution of advertising is presented, as well as the forecast of development of this market for the future.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesСоціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (14-15 червня 2018 р.);-
dc.subjectрекламний ринокuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectтоваровиробникиuk
dc.subjectринок рекламних послугuk
dc.subjectadvertising marketuk
dc.subjectmedia corporationsuk
dc.subjectmeans of distributing advertisinguk
dc.subjectforecast of the development of the advertising marketuk
dc.titleАналіз розвитку рекламного ринку Україниuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
14.pdf416.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.