Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5177
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФірсова, Н. М.-
dc.contributor.authorАрестенко, Тетяна Вікторівна-
dc.contributor.authorАрестенко, Татьяна Викторовна-
dc.contributor.authorArestenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2018-12-04T12:28:10Z-
dc.date.available2018-12-04T12:28:10Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5177-
dc.description.abstractРеклама – спеціальна інформація про осіб чи продукцію, що розповсюджується в будь-якій формі та в будь-який спосіб з метою прямого чи опосередкованого одержання прибутку. Відповідно до законодавства України реклама – це інформація про особу чи товар, розповсюджена в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначена сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес щодо таких осіб чи товару.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матеріали V Міжнародної науково-практичної заочної конференції (24 листопада 2017 р.);-
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectрекламний менеджментuk
dc.subjectпродукціяuk
dc.subjectнеявна рекламаuk
dc.titleАналіз впливу неявної реклами в рекламному менеджментіuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
13.pdf156.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.