Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorСкрипка, Н. О.-
dc.date.accessioned2018-11-28T08:45:28Z-
dc.date.available2018-11-28T08:45:28Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5087-
dc.description.abstractНа сучасному етапі стратегія - це основний інструмент управління підприємством, який визначає напрямки розвитку підприємства та сприяє підвищенню його конкурентоспроможності на ринку. Значення розробки стратегії, що дозволяє фірмі вижити у конкурентній боротьбі в довгостроковій перспективі, надзвичайно велике. В умовах жорсткої конкуренції і частих змін ситуацій на ринку дуже важливо не тільки концентрувати увагу на внутрішньому стані підприємства, але і розробляти довгострокову конкурентну стратегію.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesФормування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика : матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (24 листопада 2017 р.);(С. 833-835)-
dc.subjectмолочні продуктиuk
dc.subjectринок молокаuk
dc.subjectринок молочної продукціїuk
dc.titleСтратегічні напрямки розвитку підприємства на ринку молока та молочних продуктівuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf188.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.