Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5083
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, С. В.-
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2018-11-28T08:02:53Z-
dc.date.available2018-11-28T08:02:53Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5083-
dc.description.abstractДля виявлення потреб споживачів було проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів молока та молочної продукції. Головною ціллю дослідження є визначення ринкових потреб в молочній продукції, а також оцінка ступеня задоволення попиту на неї.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 353-355)-
dc.subjectповедінка споживачаuk
dc.subjectмолочна продукціяuk
dc.subjectринок молочної продукціїuk
dc.titleДослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукціїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf175.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.