Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorКрутікова, К. О.-
dc.date.accessioned2018-11-28T07:57:44Z-
dc.date.available2018-11-28T07:57:44Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5081-
dc.description.abstractУ сучасних умовах розвитку економічних відносин, все більше загострюється конкурентна боротьба, як на внутрішньому, так і на світовому ринку. В умовах конкуренції найважливішим властивістю фірми є конкурентоспроможність, і саме на її забезпечення спрямовані зусилля маркетингу. В даний час проблема оцінки конкурентоспроможності підприємств все частіше ставиться перед фахівцями з маркетингу на різних підприємствах. У зв'язку з цим ключовою умовою ефективного розвитку для кожного підприємства стає ідентифікація наявних конкурентних переваг за допомогою глибокого дослідження основних факторів, що впливають на його конкурентоспроможність.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 351-353)-
dc.subjectекономічні відносиниuk
dc.subjectзовнішні ринкиuk
dc.subjectвітчизняні ринкиuk
dc.subjectконкурентоспроможність продукціїuk
dc.titleКонкурентоспроможність підприємств на вітчизняних і зовнішніх ринкахuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf171.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.