Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолесніков, Максим Олександрович-
dc.contributor.authorКолесников, Максим Александрович-
dc.contributor.authorKolesnikov, Maksym-
dc.date.accessioned2018-11-15T07:37:33Z-
dc.date.available2018-11-15T07:37:33Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4757-
dc.description.abstractUK: В статті викладена інформація про можливості системи управління навчанням або навчальним контентом Moodle. Наведені переваги впровадження даної інформаційно-комунікаційні технології в навчальний процес в умовах кредитно-модульної системи та деякі проблемні питання. EN: The article presented information about the Learning Content Management Systems - Moodle. The following benefits of this ICT in the learning process in terms of credit-modular system and some issues.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТАuk
dc.relation.ispartofseriesУдосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі: збірник науково-методичних праць: наукове фахове видання;Вип. 14 (С. 24-30)-
dc.subjectінформаційно-комунікаційна технологіяuk
dc.subjectсистеми управління навчаннямuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk
dc.subjectinformation and communication technologyuk
dc.subjectlearning management systemuk
dc.subjectcredit-modular systemuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.titleНові педагогічні технології: система управління навчанням Moodleuk
dc.title.alternativeNew educational technology: Learning Management Systems MOODLEuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Плодоовочівництво, виноградарство та біохімія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
029_А.pdf366.75 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.