Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4653
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрушельницька, С. І.-
dc.contributor.authorКрушельницкая, С. И.-
dc.contributor.authorKrushelnytska, S.-
dc.date.accessioned2018-10-19T08:03:56Z-
dc.date.available2018-10-19T08:03:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4653-
dc.description.abstractUK: Маркетингова діяльність є лише однією зі складових функціонування організації (підприємства) в цілому. Крім маркетингу, підприємець-початківець має визначити рівень забезпеченості необхідними ресурсами та технологіями, організацією виробництва, управляти фінансами, логістикою, інформаційними системами, розробляти відповідні стратегії. Підприємець, що прагне бути конкурентоспроможною, повинен мати стратегію дій, стратегію розвитку. Стратегічний маркетинг відіграє вирішальне значення в успіху економічної діяльності бізнесу. Доказом того є компанії, які досягай стабільного становища в умовах ринкової конкуренції завдяки застосуванню різноманітних стратегій: товарних і конкурентних, розвитку і господарського портфеля, сегментування і позиціювання тощо.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 55-56-
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectсуб’єкти господарюванняuk
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectконкурентоспроможностьuk
dc.titleПідходи до вибору конкурентної стратегії суб’єктами господарюванняuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-55-56.pdf1.66 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.