Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4652
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКлименко, В. Р.-
dc.contributor.authorКлименко, В. Р.-
dc.contributor.authorKlymenko, V.-
dc.date.accessioned2018-10-19T07:56:59Z-
dc.date.available2018-10-19T07:56:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4652-
dc.description.abstractUK: У сучасних умовах господарювання ключовим елементом досягнення комерційного успіху підприємства у короткостроковій і довгостроковій перспективах виступає маркетингова товарна політика. Тільки товар, що є конкурентоспроможним на ринку за своїми властивостями по відношенню до товарів-субститутів, здатен забезпечити стійку перевагу існування підприємства на ринку. Тому питання вибору маркетингової товарної стратегії є досить важливим та складає основну частину змісту діяльності підприємства. Товарні стратегії - це головні принципові напрями товарної політики, слідуючи яким підприємство може забезпечувати стабільний обсяг продажів і прибуток на всіх стадіях життєвого циклу продукту.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesАктуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 53-54-
dc.subjectтоварна маркетингова стратегіяuk
dc.subjectсуб’єкти господарюванняuk
dc.subjectмаркетингова товарна політикаuk
dc.subjectстратегія інноваціїuk
dc.subjectмодифікація товаруuk
dc.titleПідходи до формування товарної маркетингової стратегії суб’єктів господарюванняuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-53-54.pdf1.73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.