Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/442
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorШевчук, Елена Юрьевнаuk
dc.contributor.authorShevchuk, Olenauk
dc.date.accessioned2016-02-04T13:35:41Z-
dc.date.available2016-02-04T13:35:41Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/442-
dc.language.isootheruk
dc.publisherТДАТУ, факультет економіки та бізнесуuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (18), т. 6-
dc.subjectтериторіальний маркетингuk
dc.titleТериторіальний маркетинг як ефективний інструмент та перспективний напрямок сучасного менеджментуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
408.pdf269.48 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.