Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/433
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуліш, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorКулиш, Татьяна Владимировнаuk
dc.contributor.authorKulish, Tatianauk
dc.date.accessioned2015-11-12T08:12:19Z-
dc.date.available2015-11-12T08:12:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/433-
dc.language.isootheruk
dc.publisherТДАТУ, факультет економіки та бізнесуuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (18), т. 6-
dc.subjectмаркетингове плануванняuk
dc.subjectматричні методиuk
dc.titleСтратегічне маркетингове планування діяльності підприємств з використанням матричних методівuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
401.pdf271.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.