ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШведюк, В. А.-
dc.date.accessioned2015-11-10T11:38:32Z-
dc.date.available2015-11-10T11:38:32Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/412-
dc.language.isootheruk
dc.publisherТДАТУ, факультет економіки та бізнесуuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (18), т. 3-
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectаграрна галузьuk
dc.titleЕкономічна сутність та зміст маркетингу у процесі відтворення в аграрній галузіuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Менеджмент

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
380.pdf242,49 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.