Особливості формування змісту шкільної фізичної освіти на початку ХХ ст.
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Система шкільної фізичної освіти має подвійну часову спрямованість: і в минуле, і в майбутнє. Тому поза
межами широкої історичної перспективи залишаються нерозкритими глибинні механізми, що утворились у далекому минулому, але які об’єктивно діють сьогодні та визначають майбутнє сучасної шкільної фізичної освіти. Не можна оцінити перспективу і навіть логічну структуру будь-якої методичної теорії без засвоєння її генезису. Лише на основі знання конкретних історико-методичних фактів розвитку сучасної методичної думки можна не тільки одержати нове знання про характер перебігу досліджуваних дидактичних явищ і процесів, розкрити їх
закономірності, але й зробити певне передбачення щодо їх майбутнього. Це зумовлює актуальність проблеми дослідження.