Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4087
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сосницька, Наталя Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Сосницкая, Наталья Леонидовна | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T10:16:13Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T10:16:13Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4087 | - |
dc.description.abstract | Система шкільної фізичної освіти має подвійну часову спрямованість: і в минуле, і в майбутнє. Тому поза межами широкої історичної перспективи залишаються нерозкритими глибинні механізми, що утворились у далекому минулому, але які об’єктивно діють сьогодні та визначають майбутнє сучасної шкільної фізичної освіти. Не можна оцінити перспективу і навіть логічну структуру будь-якої методичної теорії без засвоєння її генезису. Лише на основі знання конкретних історико-методичних фактів розвитку сучасної методичної думки можна не тільки одержати нове знання про характер перебігу досліджуваних дидактичних явищ і процесів, розкрити їх закономірності, але й зробити певне передбачення щодо їх майбутнього. Це зумовлює актуальність проблеми дослідження. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Педагогічні науки;Вип. 1 (С. 230-240) | - |
dc.subject | шкільна фізична освіта | uk |
dc.subject | минуле | uk |
dc.subject | майбутнє | uk |
dc.subject | фізика | uk |
dc.title | Особливості формування змісту шкільної фізичної освіти на початку ХХ ст. | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Вища математика та фізика |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.