Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3720
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОсадчий, В. В.-
dc.contributor.authorСимоненко, Світлана Вікторівна-
dc.contributor.authorСимоненко, Светлана Викторовна-
dc.contributor.authorSymonenko, Svitlana-
dc.date.accessioned2018-06-04T12:53:06Z-
dc.date.available2018-06-04T12:53:06Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3720-
dc.description.abstractUK: У статті розкриваються проблеми іншомовної підготовки майбутніх інженерів-програмістів у вищих навчальних закладах. Проаналізовано вимоги роботодавців до претендентів інженерних спеціальностей щодо володіння іноземною мовою. Висвітлено вимоги українських вищих навчальних закладів до комунікативної компетентності випускників вищих навчальних закладів відповідно до галузевих стандартів для низки комп’ютерних спеціальностей. Надано результати аналізу навчальних планів комп’ютерних спеціальностей провідних університетів України щодо вивчення іноземних мов. Представлені мета і зміст дисципліни «Іноземна мова за професійним спрямуванням» для майбутніх інженерів-програмістів. Описано методичне забезпечення курсу дисципліни, його цілі, структура та зміст. Розглянуто аспекти інформаційної підтримки курсу дисципліни і консультування студентів. RU: В статье раскрываются проблемы иноязычной подготовки будущих инженеров-программистов в высших учебных заведениях. Проанализированы требования работодателей к претендентам инженерных специальностей относительно владения иностранным языком. Освещены требования украинских высших учебных заведений к коммуникативной компетентности выпускников в соответствии с отраслевыми стандартами для ряда компьютерных специальностей. Приведены результаты анализа учебных планов ряда компьютерных специальностей ведущих университетов Украины относительно изучения иностранных языков. Представлены цель и содержание дисциплины «Иностранный язык по профессиональному направлению" для будущих инженеров- программистов. Описаны методическое обеспечение курса дисциплины, его цели, структура и содержание. Рассмотрены аспекты информационной поддержки курса дисциплины и консультирования студентов. EN: The article deals with the problem of foreign language teaching for future software engineers in higher educational establishments. Requirements of employers to applicants for engineering positions as to their linguistic competence are analyzed. Communicative competence requirements for graduates of higher educational establishments according to national branch standards for software and computer engineers are highlighted. The results of the curricula analysis of the leading national universities as to foreign language teaching are given. The aim and the contents of “English for professional purpose” course are presented, as well as described procedural guidelines of the course, its aim, structure and contents; considered some aspects of information and consultation support.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнформаційні технології і засоби навчання;-
dc.subjectінженер-програмістuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectкомунікативна компетентністьuk
dc.subjectпрофесіяuk
dc.subjectинженер-программистuk
dc.subjectиностранный языкuk
dc.subjectкомпетентностьuk
dc.subjectкоммуникативная компетентностьuk
dc.subjectпрофессияuk
dc.subjectsoftware engineeruk
dc.subjectforeign languageuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectcommunicative competenceuk
dc.subjectprofessionuk
dc.titleІноземна мова як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх інженерів-програмістівuk
dc.title.alternativeИностранный язык как средство формирования комуникативной компетентности будущих инженеров- программистовuk
dc.title.alternativeForeign language as a means of communicative competence development of future software engineersuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.