Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3691
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мунтян, Світлана Геннадіївна | - |
dc.contributor.author | Мунтян, Светлана Геннадиевна | uk |
dc.contributor.author | Muntian, Svitlana | uk |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T10:13:52Z | - |
dc.date.available | 2018-06-04T10:13:52Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3691 | - |
dc.description.abstract | UK: В статті концептуалізовано інтерпретацію компетентнісного підходу при реалізації іншомовної підготовки студентів в системі вищої професійної освіти в умовах її модернізації. Запропоновано технологію інтегрованого розвитку ключових компетенцій в процесі навчання студентів іноземної мови професійного спрямування. EN: The article conceptualizes the interpretation of the competencе-based approach in teaching foreign languages in the framework of modernization of higher education. The article outlines techniques of integrated development of students’ key competencies in the process of teaching foreign languages for specific purposes. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Збірник науково-методичних праць Таврійського державного агротехнологічного університету «Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі»;Вип. 14 | - |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | ключові компетенції | uk |
dc.subject | іноземна мова професійного спрямування | uk |
dc.title | Компетентнісний підхід при навчанні студентів іноземної мови професійного спрямування | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
26. Мунтян С.Г..pdf | 368.22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.