Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3674
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулєшов, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Кулешов, Сергей Александрович | - |
dc.contributor.author | Kulieshov, Serhii | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T06:45:12Z | - |
dc.date.available | 2018-06-04T06:45:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3674 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті представлена інформація про досвід використання інтерактивних методів н заняттях з англійської мови в немовному ВНЗ і їх вплив на формування компетенцій, знань і навичок студентів. EN: The article provides information about the experience of the interactive methods use at the lessons of the English language at the nonlinguistic university and their influence on the students’ competences, knowledge and skills formation. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Матеріали ХХХІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць;Вип. 31 | - |
dc.subject | інтерактивний | uk |
dc.subject | проекти | uk |
dc.subject | проектна робота | uk |
dc.subject | дискусії | uk |
dc.subject | аудіо-відео засоби технічної підтримки | uk |
dc.subject | interactive | uk |
dc.subject | projects | uk |
dc.subject | project work | uk |
dc.subject | discussions | uk |
dc.subject | audio-video aids. | uk |
dc.title | Інтерактивні методи навчання англійської мови в немовних вузах України | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1. Кулєшов С.О. Інтерактивні методи навчання ....pdf | 287.26 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.