Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерховская, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorВерховська, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorVerkhovska, Marynauk
dc.date.accessioned2018-05-30T12:05:12Z-
dc.date.available2018-05-30T12:05:12Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3526-
dc.description.abstractRU: В тезисах рассматриваются идеи и принципы по сохранению физического здоровья детей в современной школе. Использование системного подхода в физическом воспитании позволяет рассматривать его как целостную систему, состоящую из компонентов. Результат функционирования этих компонентов – физическое, психическое, социальное и духовное здоровье. EN: The theses are considered the ideas and principles for the conservation of the physical health of children in the modern school. Using a systematic approach to physical education can consider it as an integrated system consisting of components. Result functioning of these components - physical, mental, social and spiritual health.uk
dc.language.isoruuk
dc.publisherАкадемия наук туризма Грузииuk
dc.relation.ispartofseriesIV Международная научная конференция (Грузия, г. Кутаиси, 1 июля 2014);-
dc.subjectшколаuk
dc.subjectсистема образованияuk
dc.subjectсистемный подходuk
dc.subjectформальные структурыuk
dc.subjectнеформальные структурыuk
dc.subjectканалы коммуникацииuk
dc.subjectздоровье человекаuk
dc.subjectокружающая средаuk
dc.titleЗадачи современной школы по сохранению и укреплению здоровья детейuk
dc.title.alternativeProblem of the modern school to preserve and strengthen the health of childrenuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фізичне виховання і спорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
11.pdf4.19 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.