Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3507
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Верховська, Марина Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Верховская, Марина Владимировна | - |
dc.contributor.author | Verkhovska, Maryna | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-30T10:38:50Z | - |
dc.date.available | 2018-05-30T10:38:50Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3507 | - |
dc.description.abstract | UK: У статті розглянуто готовність учителя фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з учнями загальноосвітніх навчапьних закладів як педагогичну проблему. Подано класифікацію категорій учителів за ставленням до нововведень: від учитепів-новаторів до вчителів, у яких дуже сильний зв 'язик з традиційним, старим підходом до навчання та виховання. У статті науково обірунтовано структуру готовності вчителя до цісї діяльності. Розглянуто функції компонентів, які забезпечують творчу спрямованість педагога, інноваційну обізнаність учителя, його технологічну озброєність у сфері використання фізкультурно-оздоровчих технологій. Запропоновано спрощену модель структурування рівнів сформованості готовності вчителя фізичної культури до використати фізкультурно-оздоровчих технологій роботі з учнями загальноосвітніх навчальних закладів, які можна використовувати на внутрішньошкільному рівні. RU: В статье рассмотрена готовность учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений как педагогическая проблема. Представлена классификация категорий учителей по отношению к нововведениям: от учителей-новаторов к учителям с очень сильной связью с традиционным, старым подходом к обучению и воспитанию. В статье научно обоснована структура готовности учителя к этой деятельности. Рассмотрены функции компонентов, обеспечивающих творческую направленность педагога, инновационную осведомленность учителя, его технологическую вооруженность в сфере использования физкультурно-оздоровительных технологий. Представлена упрощенная модель структурирования уровней сформированности готовности учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений, которые можно использовать на внутришкольном уровне. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Класичний приватний університет : збірник наукових праць;Вип. 34 (87) | - |
dc.subject | готовність | uk |
dc.subject | учитель фізичної культури | uk |
dc.subject | фізкультурно-оздоровчі технології | uk |
dc.subject | функція | uk |
dc.subject | компонент | uk |
dc.subject | рівень | uk |
dc.subject | готовность | uk |
dc.subject | учитель физической культуры | uk |
dc.subject | физкультурно- оздоровительные технологии | uk |
dc.subject | уровень | uk |
dc.subject | физкультурно- оздоровительные технологии | uk |
dc.subject | readiness | uk |
dc.subject | a teacher o f Physical Education | uk |
dc.subject | physical - health improving technologies | uk |
dc.subject | function | uk |
dc.subject | component level | uk |
dc.title | Готовність учителя фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з учнями загальноосвітніх навчальних закладів як педагогічна проблема | uk |
dc.title.alternative | Готовность учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений как педагогическая проблема | uk |
dc.title.alternative | Readiness of the physical education teacher to use physical - health technologies in working with pupils of secondary schools as a pedagogical problem | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Фізичне виховання і спорт |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.