Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3507
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерховська, Марина Володимирівна-
dc.contributor.authorВерховская, Марина Владимировна-
dc.contributor.authorVerkhovska, Maryna-
dc.date.accessioned2018-05-30T10:38:50Z-
dc.date.available2018-05-30T10:38:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3507-
dc.description.abstractUK: У статті розглянуто готовність учителя фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з учнями загальноосвітніх навчапьних закладів як педагогичну проблему. Подано класифікацію категорій учителів за ставленням до нововведень: від учитепів-новаторів до вчителів, у яких дуже сильний зв 'язик з традиційним, старим підходом до навчання та виховання. У статті науково обірунтовано структуру готовності вчителя до цісї діяльності. Розглянуто функції компонентів, які забезпечують творчу спрямованість педагога, інноваційну обізнаність учителя, його технологічну озброєність у сфері використання фізкультурно-оздоровчих технологій. Запропоновано спрощену модель структурування рівнів сформованості готовності вчителя фізичної культури до використати фізкультурно-оздоровчих технологій роботі з учнями загальноосвітніх навчальних закладів, які можна використовувати на внутрішньошкільному рівні. RU: В статье рассмотрена готовность учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений как педагогическая проблема. Представлена классификация категорий учителей по отношению к нововведениям: от учителей-новаторов к учителям с очень сильной связью с традиционным, старым подходом к обучению и воспитанию. В статье научно обоснована структура готовности учителя к этой деятельности. Рассмотрены функции компонентов, обеспечивающих творческую направленность педагога, инновационную осведомленность учителя, его технологическую вооруженность в сфере использования физкультурно-оздоровительных технологий. Представлена упрощенная модель структурирования уровней сформированности готовности учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений, которые можно использовать на внутришкольном уровне.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesКласичний приватний університет : збірник наукових праць;Вип. 34 (87)-
dc.subjectготовністьuk
dc.subjectучитель фізичної культуриuk
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі технологіїuk
dc.subjectфункціяuk
dc.subjectкомпонентuk
dc.subjectрівеньuk
dc.subjectготовностьuk
dc.subjectучитель физической культурыuk
dc.subjectфизкультурно- оздоровительные технологииuk
dc.subjectуровеньuk
dc.subjectфизкультурно- оздоровительные технологииuk
dc.subjectreadinessuk
dc.subjecta teacher o f Physical Educationuk
dc.subjectphysical - health improving technologiesuk
dc.subjectfunctionuk
dc.subjectcomponent leveluk
dc.titleГотовність учителя фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у роботі з учнями загальноосвітніх навчальних закладів як педагогічна проблемаuk
dc.title.alternativeГотовность учителя физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в работе с учащимися общеобразовательных учебных заведений как педагогическая проблемаuk
dc.title.alternativeReadiness of the physical education teacher to use physical - health technologies in working with pupils of secondary schools as a pedagogical problemuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фізичне виховання і спорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
6.pdf447.57 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.