Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3460
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХассай, Д. В.-
dc.contributor.authorНестеров, О. С.-
dc.contributor.authorАртеменко, В. В.-
dc.contributor.authorНестеров, А. С.-
dc.contributor.authorKhassay, D. V.-
dc.contributor.authorNesterov, A. S.-
dc.contributor.authorArtemenko, V. V.-
dc.date.accessioned2018-05-29T11:40:43Z-
dc.date.available2018-05-29T11:40:43Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3460-
dc.description.abstractUK: У статті розглядається проблема побудови занять з фізичного виховання в умовах Таврійського державного агротехнологічного університету (ТДАТУ). RU: В статье рассматривается проблема построения занятий по физическому воспитанию в условиях Таврического государственного агротехнологического университета (ТГАТУ). EN: The article dials with the method of physical education’s lessons composition in the Tavrian state agrotechnological university.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧНПУuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Чернігівського національного педагогічного університету;Вип. 86-
dc.subjectкомплексне тренуванняuk
dc.subjectаеробна системаuk
dc.subjectфізичне вихованняuk
dc.subjectнавантаженняuk
dc.subjectплануванняuk
dc.subjectвправиuk
dc.subjectкомплексная тренировкаuk
dc.subjectаэробная системаuk
dc.subjectcomplex traininguk
dc.subjectaerobic systemuk
dc.titleМетодика побудови занять з фізичного виховання в умовах вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeМетодика построения занятий по физическому воспитанию в условиях высшего учебного заведенияuk
dc.title.alternativeMethod of physical education’s lessons composition in high schooluk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фізичне виховання і спорт

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
15.pdf255.97 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.