Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3432
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ребар, І. | - |
dc.contributor.author | Нестеров, О. | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-29T08:37:09Z | - |
dc.date.available | 2018-05-29T08:37:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3432 | - |
dc.description.abstract | У вищому навчальному закладі процес фізичного виховання повинний проводитись так, щоб студент як суб’єкт соціальних відносин був його центральною фігурою. Виходячи з цього положення, зміст занять має відповідати інтересам, мотивам і потребам молодих людей, їх уявленням про ідеал фізично розвиненої сучасної особистості. У свою чергу, успішність фізкультурно-спортивної діяльності визначається рівнем фізичної культури особистості, який в сукупності характеризується певним рівнем фізичного розвитку, фізичної та функціональної підготовленості, сформованістю інтересів, мотивів, потреб і ціннісних орієнтацій. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Посвіт | uk |
dc.relation.ispartofseries | Фундаментальні та прикладні дослідження : сучасні науково-практичні рішення і підходи : збірник матеріалів ІІІ-ої Міжнародної науково-практичної конференції; | - |
dc.subject | фізичне виховання | uk |
dc.subject | студент | uk |
dc.subject | інтереси | uk |
dc.subject | мотиви | uk |
dc.subject | фізична культура особистості | uk |
dc.subject | емоційно-ціннісної значимість | uk |
dc.subject | фундаментальність знань | uk |
dc.subject | практичне володіння вміннями | uk |
dc.subject | завдання | uk |
dc.subject | зміст здорового способу життя | uk |
dc.title | Фізичне вдосконалення студентів вищих навчальних закладів з низьким рівнем фізичної працездатності | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Фізичне виховання і спорт |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.