ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3363
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеров, Олексій Сергійович-
dc.contributor.authorНестеров, Алексей Сергеевич-
dc.contributor.authorNesterov, Oleksii-
dc.contributor.authorАртеменко, Володимир Володимирович-
dc.contributor.authorАртеменко, Владимир Владимирович-
dc.contributor.authorArtemenko, Volodymyr-
dc.contributor.authorМілаєв, Олександр Іванович-
dc.contributor.authorМилаев, Александр Ивановичuk
dc.contributor.authorMilaiev, Oleksandruk
dc.date.accessioned2018-05-23T13:04:22Z-
dc.date.available2018-05-23T13:04:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3363-
dc.description.abstractUK: У статті висвітлено проведений теоретичний аналіз проблеми сучасного стану готовності вчителів фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності, який дав змогу визначити необхідні наукові положення, за якими буде будуватися процес формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності під час фахової підготовки у ВНЗ. Важливою складовою для формування готовності майбутніх учителів фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у нашій роботі є аналіз та облік реальних показників цієї готовності вчителів фізичної культури на практиці. Серед цих показників такі, що характеризують наявність знань, практичних вмінь та навичок, особисто-професійні якості, що складають основу компетентності вчителя фізичної культури та дають змогу використовувати фізкультурно-оздоровчі технології у практиці ЗНЗ. Для цього нами було проведено і відображено у статті результати пілотного експерименту щодо сучасного стану готовності вчителів фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльності. RU: В статье представлен проведенный теоретический анализ проблемы современного состояния готовности учителей физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в профессиональной деятельности, который позволил определить необходимые научные положения, по которым будет строиться процесс формирования готовности будущих учителей физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в профессиональной деятельности при профессиональной подготовки в высших учебных заведениях. Важной составляющей для формирования готовности будущих учителей физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в нашей работе является анализ и учет реальных показателей этой готовности на практике. Среди этих показателей такие как: характеризующие наличие знаний, практических умений и навыков, личностные профессиональные качества, которые составляют основу компетентности учителя физической культуры и позволяют использовать физкультурно-оздоровительные технологии в практике высших учебных заведений. Для этого нами было проведено и отражено в статье результаты пилотного эксперимента о современном состоянии готовности учителей физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в профессиональной деятельности. EN: The article presents a theoretical analysis challenges the current state of readiness of teachers of physical training to the use of health and fitness technologies in professional work, which allowed us to determine the necessary scientific position, which will build the process of formation of readiness of the future teachers of physical training in the use of health and fitness technologies in professional work with training in higher educational institutions. An important component for the formation of readiness of the future teachers of physical training in the use of health and fitness technologies in our work is the analysis and accounting of real indicators of readiness in practice. Among these indicators such as characterizing the availability of knowledge, practical skills, personal competencies that form the basis of competence of the teacher of physical culture and allow the use of sports and health technology in the practice of higher education institutions. To this end, we have carried out is reflected in the results of the pilot experiment article on the current state of readiness of teachers of physical training to the use of health and fitness technologies in professional work.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Запорізького національного університету;Вип. 2-
dc.subjectфізична культураuk
dc.subjectвчитель фізичної культуриuk
dc.subjectфізкультурно-оздоровчі технологіїuk
dc.subjectфизическая культураuk
dc.subjectучитель физической культурыuk
dc.subjectфизкультурно-оздоровительные технологииuk
dc.subjectphysical educationuk
dc.subjectthe teacher of physical cultureuk
dc.subjectsports and health technologyuk
dc.titleСучасний стан готовності вчителів фізичної культури до використання фізкультурно-оздоровчих технологій у професійній діяльностіuk
dc.title.alternativeСовременное состояние готовности учителей физической культуры к использованию физкультурно-оздоровительных технологий в профессиональной деятельностиuk
dc.title.alternativeCurrent state of preparedness to teachers of physical culture for a sports and recreation professional technologies in activityuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Фізичного виховання і спорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf2,85 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.