Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3155
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Taranenko, Halyna | - |
dc.date.accessioned | 2018-05-18T10:30:40Z | - |
dc.date.available | 2018-05-18T10:30:40Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3155 | - |
dc.description.abstract | Загальновизнаною соціальною проблемою й умовою подальшого розвитку цивілізації є формування сучасного ціннісного ставлення людини до природи, що інтерпретується більшістю вчених як планетарний (коеволюційний) світоглядний проект культурно-історичного розвитку людства. Зазначене вимагає не лише орієнтації людських зусиль на розв’язання глобальних проблем, а й на осмислення постматеріальних ціннісних орієнтирів, людського світогляду щодо гармонізації відносин із навколишнім середовищем. Споживацький тип відношення до природи ставить виклик теорії та практиці освіти, зокрема всім її компонентам: цільовому, змістовому, технологічному та вимагає від представників більшості наук – насамперед, філософії, педагогіки, соціології та інших складових гуманістики – інтенсифікувати зусилля щодо орієнтації досліджень на практичний результат корекції ціннісних засад взаємодії людини і природи. Зазначене знаходить відображення у державних документах, зокрема, у „Концептуальних засадах розвитку педагогічної освіти України та її інтеграції в європейський освітній простір”, де зазначається необхідність приведення змісту соціально-гуманітарної підготовки педагогічних працівників до вимог інформаційно-технологічного суспільства та змін, що відбуваються у соціально-економічній, духовній та гуманітарній сфері та в Державній національній програмі „Освіта” („Україна ХХІ століття”), яка акцентує увагу на пріоритетності загальнолюдських цінностей, гармонії стосунків людини і навколишнього середовища, суспільства і природи. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Кримський гуманітарний університет | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | вчитель | uk |
dc.subject | планетарний світогляд | uk |
dc.subject | людство | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.title | Соціогуманітарна складова у формуванні ціннісного ставлення майбутнього вчителя до природи у вітчизняній педагогіці (друга половина XX століття): автореферат диc. ... канд. пед. наук : 13.00.01 | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | Дисертації, автореферати дисертацій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
автореферат дисертації.PDF | 515.88 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.