Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2530
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Караєва, Тетяна В'ячеславівна | - |
dc.contributor.author | Караева, Татьяна Вячеславовна | uk |
dc.contributor.author | Karaieva, Tetiana | uk |
dc.date.accessioned | 2018-04-18T11:29:56Z | - |
dc.date.available | 2018-04-18T11:29:56Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2530 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті викладено теоретичні передумови координації викладачем дій студентів в процесі створення навчальних проектів у курсі ділової англійської мови. RU: В статье изложены теоретические предпосылки координации преподавателем действий студентов в процессе создания учебных проектов в курсе делового английского языка. EN: The article is devoted to the theoretical backgrounds underlying the teacher’s coordination of students’ project activities in the course of Business English. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія»;2 (2) | - |
dc.subject | координація дій | uk |
dc.subject | навчальний проект | uk |
dc.subject | взаємодія елементів дворівневої системи | uk |
dc.subject | фактори впливу | uk |
dc.subject | координация действий | uk |
dc.subject | учебный проект | uk |
dc.subject | взаимодействие элементов двухуровневой системы | uk |
dc.subject | факторы влияния | uk |
dc.subject | coordination of activities | uk |
dc.subject | learning project | uk |
dc.subject | interactionof elements in two-level system | uk |
dc.subject | impact factors | uk |
dc.title | Координація дій студентів при створенні проектів в процесі навчання ділової англійської мови | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.