Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДолгих, А. В.-
dc.contributor.authorDolgikh, A. V.-
dc.contributor.authorДаценко, Людмила Миколаївна-
dc.contributor.authorДаценко, Людмила Николаевна-
dc.contributor.authorDatsenko, Liudmyla-
dc.contributor.authorНепша, О. В.-
dc.contributor.authorNepsha, O. V.-
dc.date.accessioned2018-04-12T11:30:47Z-
dc.date.available2018-04-12T11:30:47Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2463-
dc.description.abstractUA: У педагогічних вищих навчальних закладах України склався певний досвід дослідницької організації науково-методичної роботи студентів у період педагогічної практики. Курсом, який виходить на педагогічну практику, пропонується певна наукова проблема для розробки її в період педагогічної практики. Проблеми і теми (число тем відповідає кількості шкіл, у яких буде проходити практика) висуваються, як правило, провідним методистом факультету заздалегідь затверджуються кафедрою. Між школами наукові теми розподіляються на установчій конференції з педпрактики. Від групових керівників студенти отримують індивідуальні завдання та інструкції щодо виконання науково -методичної роботи: знайомляться зі змістом теми, з метою дослідження, з результатами, які повинні бути отримані в результаті роботи над темою, з основними методами педагогічного дослідження (вивчення науково-методичної літератури, спостереження, дослідне навчання, узагальнення досвіду). EN: In the pedagogical higher educational establishments of Ukraine there has developed a certain experience of the research organization of scientific and methodical work of students in the period of pedagogical practice. The course, which goes to pedagogical practice, proposes a certain scientific problem for its development during the period of pedagogical practice. From group leaders, students receive individual tasks and instructions for the implementation of scientific and methodological work: get acquainted with the content of the topic, for the purpose of research, with the results that should be obtained as a result of work on the topic, with the basic methods of pedagogical research (study of scientific and methodological literature, observation, experimental learning, generalization of experience).uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіко-географічна освіта і національна самосвідомість: актуальні проблеми їх формування : збірник статей VII всеукраїнська науково-практична конференція студентів і молодих учених (18 квітня 2013 р.);С. 25-27-
dc.subjectpedagogical practiceuk
dc.subjectuniversity studentuk
dc.subjectresearch workuk
dc.subjectscientific problemuk
dc.subjectgeography teacheruk
dc.subjectstudentsuk
dc.subjectгеографіяuk
dc.subjectдослідницька роботаuk
dc.subjectнаукова темаuk
dc.subjectнауково-педагогічні дослідженняuk
dc.subjectтестуванняuk
dc.subjectпрактикаuk
dc.subjectнауково-методична літератураuk
dc.subjectпрограма навчанняuk
dc.titleНауково-дослідницька діяльність студентів –географів під час педагогічної практикиuk
dc.title.alternativeScientific and research activity of students-geographes under pedagogical practiceuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья Донецк 2013.pdf166.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.