Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналу

Анотація

У статті досліджено теоретичні та методичні засади оцінювання ефективності інвестицій у розвиток персоналу підпри- ємства в межах маркетингового управління. Обґрунтовано необ- хідність інвестицій у людські ресурси підприємства на основі уза- гальнення положень теорії людського капіталу. Здійснено класи- фікацію інвестицій у розвиток персоналу підприємства за різними ознаками, а також вигод від їх реалізації. Запропоновано методи оцінки ефективності інвестиційних проектів для визначення ре- зультативності інвестицій у підготовку, перепідготовку та підви- щення кваліфікації працівників. Визначено пріоритетні напрямки підвищення ефективності інвес- тицій у розвиток персоналу підприємства через вдосконалення державної підтримки системи професійної підготовки, оптимізацію витрат на навчання працівників, удосконалення системи мотивації праці та застосування засобів соціального партнерства

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By