Маркетингове управління підприємством та ефективність інвестицій у розвиток персоналу
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
КНЕУ
Анотація
У статті досліджено теоретичні та методичні засади
оцінювання ефективності інвестицій у розвиток персоналу підпри-
ємства в межах маркетингового управління. Обґрунтовано необ-
хідність інвестицій у людські ресурси підприємства на основі уза-
гальнення положень теорії людського капіталу. Здійснено класи-
фікацію інвестицій у розвиток персоналу підприємства за різними
ознаками, а також вигод від їх реалізації. Запропоновано методи
оцінки ефективності інвестиційних проектів для визначення ре-
зультативності інвестицій у підготовку, перепідготовку та підви-
щення кваліфікації працівників.
Визначено пріоритетні напрямки підвищення ефективності інвес-
тицій у розвиток персоналу підприємства через вдосконалення
державної підтримки системи професійної підготовки, оптимізацію
витрат на навчання працівників, удосконалення системи мотивації
праці та застосування засобів соціального партнерства