Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2405
Назва: Практичні аспекти застосування завдань з недостатньою умовою для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів
Інші назви: Рractical aspacts of ill-structured problems use for engineers’ creative potential develpoment
Автори: Тітова, Олена Анатоліївна
Титова, Елена Анатолиевна
Titova, Olena
Ключові слова: підготовка інженера;творчий потенціал;завдання з недостатньою умовою;інноваційна інженерна діяльність;проблемне навчання;engineers training;problem learning;creative potential;ill-structured problem;innovative engineering
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Матеріали ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць.;Вип. 30 (С. 361-365)
Короткий огляд (реферат): Наукові дослідження в області підготовки інженерів нині націлені на удосконалення підходів, здатних посилити розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця у відповідь на потреби сучасного виробництва. Аналіз практики провідних світових університетів дозволив виокремити досвід, який можна ефективно перенести в умови вітчизняних вишів, зокрема досвід застосування завдань з недостатньою умовою для розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей. Напрям видається перспективним і потребує подальших ґрунтовних досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2405
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Переяслав_2017.pdf277.84 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.