Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2405
Назва: | Практичні аспекти застосування завдань з недостатньою умовою для розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів |
Інші назви: | Рractical aspacts of ill-structured problems use for engineers’ creative potential develpoment |
Автори: | Тітова, Олена Анатоліївна Титова, Елена Анатолиевна Titova, Olena |
Ключові слова: | підготовка інженера;творчий потенціал;завдання з недостатньою умовою;інноваційна інженерна діяльність;проблемне навчання;engineers training;problem learning;creative potential;ill-structured problem;innovative engineering |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | Матеріали ХХХ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації»: зб. наук. праць.;Вип. 30 (С. 361-365) |
Короткий огляд (реферат): | Наукові дослідження в області підготовки інженерів нині націлені на удосконалення підходів, здатних посилити розвиток творчого потенціалу майбутнього фахівця у відповідь на потреби сучасного виробництва. Аналіз практики провідних світових університетів дозволив виокремити досвід, який можна ефективно перенести в умови вітчизняних вишів, зокрема досвід застосування завдань з недостатньою умовою для розвитку творчого потенціалу студентів інженерних спеціальностей. Напрям видається перспективним і потребує подальших ґрунтовних досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2405 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Переяслав_2017.pdf | 277.84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.