Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2402
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевнаuk
dc.contributor.authorTitova, Olenauk
dc.date.accessioned2018-04-03T10:37:59Z-
dc.date.available2018-04-03T10:37:59Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2402-
dc.description.abstractRu: Исследования проблем подготовки инженеров на текущем этапе развития общества большей частью направлены на творческий компонент. В работе представлены результаты анализа широко используемых в мировой практике подходов к подготовке творческого инженера с целью их дальнейшего методологического обоснования и введения в учебный процесс отечественных университетов. En: Current stage of society development requires considerable research in creativity aspect of engineering training. There are different approaches to the issue in the world engineering teaching practice. The paper presents the results of definite approaches analysis. The findings will enable the methodological substantiation and introduction the most effective approaches into domestic universities curricula.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherК.: Інститут обдарованої дитиниuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні технології навчання обдарованої молоді : матеріали VІІ-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 грудня 2016 р.; (С. 51-53)-
dc.subjectінженерuk
dc.subjectпідхід до підготовкиuk
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectпідготовка інженераuk
dc.subjectінноваційні підходиuk
dc.titleАналіз ефективності окремих підходів до підготовки творчого інженераuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киїі_Тези2_2016.pdf303.04 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.