Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2400
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тітова, Олена Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Титова, Елена Анатольевна | uk |
dc.contributor.author | Titova, Olena | uk |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T10:31:54Z | - |
dc.date.available | 2018-04-03T10:31:54Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2400 | - |
dc.description.abstract | Сучасний інженер сільського господарства здобуває освіту в контексті безперервного накопичення інформації, постійного розвитку технологій, появи нових матеріалів, зміни підходів до вирішення певних інженерних завдань, що на світовому рівні уможливлює швидке оновлення матеріально-технічної бази агропромислового виробництва. Тому професійна діяльність майбутнього інженера неминуче набуває інноваційного характеру, і роботодавець віддає перевагу творчому фахівцеві, здатному ефективно діяти за таких умов. Для сучасної інженерної вищої школи це означає зокрема, що існує необхідність оцінювання творчого потенціалу студента, щоб надати процесу подальшого його розвитку цілеспрямованості та системності, забезпечуючи отримання гарантованих результатів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ІПТО НАПН України. К.: ІПТО НАПН України | uk |
dc.relation.ispartofseries | Професійна освіта: проблеми і перспективи;Вип. 12 (С. 109-114) | - |
dc.subject | агроінженер | uk |
dc.subject | інженерні спеціальності | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | гнучкість | uk |
dc.subject | експрес-метод | uk |
dc.title | Діагностика творчого потенціалу майбутнього агроінженера | uk |
dc.type | Working Paper | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДТП_2017.pdf | 454.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.