Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2398
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТітова, Олена Анатоліївна-
dc.contributor.authorТитова, Елена Анатольевна-
dc.contributor.authorTitova, Olena-
dc.date.accessioned2018-04-03T10:20:14Z-
dc.date.available2018-04-03T10:20:14Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2398-
dc.description.abstractUk: Актуальність питань, результати дослідження яких подано у статті, обумовлюється потребою ринку праці щодо компетентних інженерів, здатних до інноваційної діяльності. Мета дослідження полягала у аналізі окремих поширених у зарубіжних університетах підходів до розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерів. В статті аналізуються практичні та теоретичні аспекти, а також результати впровадження в освітній процес таких підходів: інтегративного, інформативного, холістичного, конструкторського, підходу взаємопроникнення та низки аутентичних підходів. Проведений аналіз дає підстави зробити висновки про ефективність та перспективність означених підходів та прогнозувати напрями подальших наукових пошуків, пов’язаних з дослідженням проблеми розвитку творчого потенціалу інженера. Ru: Актуальность вопросов, результаты исследования которых представлены в статье, обусловлены потребностью рынка труда относительно компетентных инженеров, способных к инновационной деятельности. Целью исследования стал анализ отдельных распространенных 2 в зарубежных университетах подходов к развитию творческого потенциала будущих инженеров. В статье анализируются практические и теоретические аспекты, а также результаты внедрения в образовательный процесс таких подходов: интегративного, информативного, холистического, конструкторского, подхода взаимопроникновения и ряда аутентичных подходов. Проведений анализ дает основания сделать выводы об эффективности и перспективности определенных подходов и прогнозировать направления дальнейших научных поисков, связанных с исследованием проблемы развития творческого потенциала инженера. En:The article deals with issues, which refer to development of an engineer’s creative potential. Labour market, which requires competent engineers able to innovate, provides urgency of the problem. The research aimed to analyze definite approaches for creative potential development, which are widely spread over the foreign universities. The paper presents practical and theoretical studies of the following approaches as well as results of introduction them into education process. They include integrated, instructive, holistic, designing, interrelation and a number of authentic approaches. The analysis gives the foundation for conclusions as for effectiveness and prospects of described approaches. That enables suggesting directions for further research of the problem connected with development of an engineer’s creative potential.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesТеорія і методика професійної освіти» Інституту професійно-технічної освіти НАПН України;Вип. 13-
dc.subjectпідготовка інженераuk
dc.subjectтворчий потенціал інженераuk
dc.subjectінноваційна інженерна діяльністьuk
dc.subjectрозвиток інженерної творчостіuk
dc.subjectengineering educationuk
dc.subjectengineer’s creative potentialuk
dc.subjectinnovative engineering activityuk
dc.subjectengineering students’ creativity developmentuk
dc.titleАналіз окремих сучасних підходів до розвитку творчого потенціалу майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeАнализ отдельних современных подходов к развитию творческого потенциала будущих инженеровuk
dc.title.alternativeАnalysis of certain up-to-date approaches for development of engineering students creative potentialuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Approaches_2017.pdf450.78 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.