Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевчук, Олена Юріївна-
dc.contributor.authorШевчук, Елена Юрьевнаuk
dc.contributor.authorShevchuk, Olenauk
dc.date.accessioned2017-11-22T09:58:45Z-
dc.date.available2017-11-22T09:58:45Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2227-
dc.description.abstractУ статті розглядається необхідність майбутніх фахівців з маркетингу приймати колективні управлінські рішення, використовуючи в якості навігаційної карти різноманітні технології і евристичні методи, зокрема, метод «мозкового штурму», є інструментами вироблення і прийняття колективних рішень проблем в маркетинговій діяльності підприємствuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТаврійський державний агротехнологічний університетuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник науково-методичних праць " Удосконалення навчально-виховного процесу в вищому навчальному закладі";Випуск 19-
dc.subjectуправлінські рішенняuk
dc.subjectметоди рішення проблемuk
dc.titleПрийняття управлінських рішень з використанням методу "мозкового штурму" у викладанні маркетингових дисциплінuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-272-281.pdf442.88 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.