Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorЛегеза, Дар'я Георгіївна-
dc.contributor.advisorLegeza, Daria-
dc.contributor.authorВладіміров, Євгеній Сергійович-
dc.date.accessioned2025-06-30T12:46:32Z-
dc.date.available2025-06-30T12:46:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationВладіміров Є. С. Цифровізація маркетингових стратегій підприємств зернопереробної галузі в контексті сталого розвитку / кер. Д. Г. Легеза // Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні: матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (27 травня 2025 р.) / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя :ТДАТУ. 2025. С. 246-249uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19380-
dc.description.abstractУкраїна посідає провідні позиції серед світових експортерів зерна, однак частка продукції глибокої переробки у структурі національного аграрного експорту визначається як обмежена [6, с. 134]. Незважаючи на високі експортні обсяги, лише 6,5% зібраного зерна зазнає глибокої переробки на території країни. Це свідчить про недовикористаний потенціал створення доданої вартості, зростання конкурентоспроможності галузі та забезпечення продовольчої стійкості. До основних чинників низького рівня переробки було віднесено відсутність інвестицій у модернізацію, обмежена продуктова лінійка та переважання сировинної моделі експорту, яка лише посилює залежність від імпорту готових товарів, зокрема нішевої (органічної, безглютенової) продукції [4, с. 56]. Було визначено, що така ситуація актуалізує необхідність перегляду виробничих і маркетингових стратегій у напрямку інновацій, орієнтованих на довгострокову конкурентоспроможність підприємств зернопереробної галузі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectцифровізація маркетингових стратегійuk
dc.subjectзернопереробна галузьuk
dc.titleЦифровізація маркетингових стратегій підприємств зернопереробної галузі в контексті сталого розвиткуuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk_konferencija_2025-246-249.pdf331.42 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.