Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19126
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.advisorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorТокарєв, В. В.-
dc.date.accessioned2025-06-09T08:48:27Z-
dc.date.available2025-06-09T08:48:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТокарєв В. В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів кондитерської продукціїї / наук. кер. Н. О. Шквиря // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 37-38uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19126-
dc.description.abstractВ умовах конкурентного середовища підприємствам кондитерської галузі України необхідно проводити постійний моніторинг поведінки споживачів, їх ставлення до продукції, що виробляється, а також проводити заходи щодо підвищення лояльності споживачів до торгової марки. Найважливішим атрибутом успішної господарської діяльності компанії на ринку є створення бренду, його позиціонування та забезпечення прихильності споживачів. Адже, кожен день споживач стикається з великою кількість різноманітних товарів, які він не в змозі якісно порівняти між собою, саме тому створення сильного бренду є головним завданням підприємства.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмаркетингове дослідженняuk
dc.subjectспоживачuk
dc.subjectкондитерська продукціяuk
dc.subjectшоколадuk
dc.titleМаркетингові дослідження поведінки споживачів кондитерської продукціїїuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-37-38.pdf554.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.