Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19125
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.advisorShkvyria, Natalia-
dc.contributor.authorТкачук, В. М.-
dc.date.accessioned2025-06-09T08:44:32Z-
dc.date.available2025-06-09T08:44:32Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТкачук В. М. Теоретичні підходи до формування конкурентних стратегій підприємства / наук. кер. Н. О. Шквиря // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 34-36uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19125-
dc.description.abstractУспіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно використовує власні конкурентні переваги для досягнення поставлених цілей. Поступове загострення конкурентної ситуації на ринках зумовлює необхідність стратегічного маркетингового планування. Маркетингова конкурентна стратегія необхідна підприємству для досягнення ними в довгостроковому періоді ринкових переваг з точки зору споживача та конкурентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectпідприємствоuk
dc.subjectконкуренціяuk
dc.titleТеоретичні підходи до формування конкурентних стратегій підприємстваuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-34-36.pdf688.76 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.