Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19086
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШлєіна, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorShlieina, Liudmyla-
dc.contributor.authorІсакова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorIsakova, Olena-
dc.contributor.authorЗімонова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorZimonova, Olha-
dc.date.accessioned2025-06-04T09:45:20Z-
dc.date.available2025-06-04T09:45:20Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationШлєіна Л. І., Ісакова О. І., Зімонова О. В. Менторинг у системі освіти: вплив на якість та розвиток освітнього простору // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 343-350uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19086-
dc.description.abstractUA: У статті розглянуто менторство як важливий інструмент підтримки та розвитку в системі вищої освіти, зокрема в контексті освіти дорослих. Визначено сутність менторства як цілеспрямованої взаємодії між ментором і менті, спрямованої на особистісне й професійне становлення останнього. Проаналізовано основні форми наставництва (педагогічне, міжодноліткове, м’яке, молодіжне), а також функції академічного наставника, його права й обов’язки. Окреслено ключові принципи ефективного менторства (довіра, індивідуалізований підхід, активне слухання, партнерство тощо) та наведено професіограму ментора як фахівця. Підкреслено, що менторство сприяє підвищенню якості освіти, розвитку компетентностей здобувачів і їхній успішній інтеграції в професійне середовище. /// EN: The article examines mentoring as an important tool for support and development in the higher education system, particularly in the context of adult education. The essence of mentoring is defined as purposeful interaction between a mentor and a mentee, aimed at the personal and professional development of the latter. The main forms of mentoring (pedagogical, peer, soft, youth) are analyzed, as well as the functions of an academic mentor, his rights and responsibilities. The key principles of effective mentoring are outlined (trust,individualized approach, active listening, partnership, etc.), and the professionogram of a mentor as a specialist is given. It is emphasized that mentoring contributes to improving the quality of education, developing the competencies of applicants, and their successful integration into the professional environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectменторuk
dc.subjectменторствоuk
dc.subjectментіuk
dc.subjectнаставникuk
dc.subjectзаклад вищої освітиuk
dc.subjectакадемічне наставництвоuk
dc.subjectздобувачuk
dc.subjecteducationuk
dc.subjectmentoruk
dc.subjectmentoringuk
dc.subjectmenteeuk
dc.subjecttutoruk
dc.subjecthigher education institutionuk
dc.subjectacademic mentoringuk
dc.subjectapplicantuk
dc.titleМенторинг у системі освіти: вплив на якість та розвиток освітнього просторуuk
dc.title.alternativeMentoring in the education system: impact on the quality and development of the educational spaceuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc331.08.005.96uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-344-351.pdf312.03 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.