Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19080
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТараненко, Галина Григорівна-
dc.contributor.authorTaranenko, Halyna-
dc.contributor.authorКозуб, Олександр Олександрович-
dc.contributor.authorKozub, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-06-04T08:42:37Z-
dc.date.available2025-06-04T08:42:37Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТараненко Г. Г., Козуб О. О. Психолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчання // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 310-321uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19080-
dc.description.abstractUA: У статті розглядаються ключові психолого-педагогічні аспекти організації ефективного гібридного навчання. Особлива увага приділяється аналізу впливу гібридного середовища на мотивацію здобувачів, розвиток їхньої саморегуляції та активізацію когнітивних процесів. Пропонуються практичні стратегії для освітян щодо підтримки та стимулювання цих важливих складників успішного навчання в умовах поєднання онлайн- та офлайн-форматів. /// EN: The article examines the key psycho-pedagogical aspects of organizing effective hybrid learning. Particular attention is paid to the analysis of the hybrid environment’s impact on students’ motivation, the development of their self-regulation, and the activation of cognitive processes. Practical strategies for educators are proposed to support and stimulate these important components of successful learning in blended online and offline formats.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectгібридне навчанняuk
dc.subjectмотиваціяuk
dc.subjectсаморегуляціяuk
dc.subjectкогнітивні процесиuk
dc.subjectпедагогічні стратегіїuk
dc.subjecthybrid learninguk
dc.subjectmotivationuk
dc.subjectself-regulationuk
dc.subjectcognitive processesuk
dc.subjectpedagogical strategiesuk
dc.titleПсихолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчанняuk
dc.title.alternativePsycho-pedagogical principles of effective hybrid learninguk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc37.018.43:004.738.5:159.9uk
Appears in Collections:Кафедра Харчові технологіі та готельно-ресторанна справа

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-311-322.pdf324.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.