Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19080
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Тараненко, Галина Григорівна | - |
dc.contributor.author | Taranenko, Halyna | - |
dc.contributor.author | Козуб, Олександр Олександрович | - |
dc.contributor.author | Kozub, Oleksandr | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T08:42:37Z | - |
dc.date.available | 2025-06-04T08:42:37Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Тараненко Г. Г., Козуб О. О. Психолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчання // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 310-321 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19080 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглядаються ключові психолого-педагогічні аспекти організації ефективного гібридного навчання. Особлива увага приділяється аналізу впливу гібридного середовища на мотивацію здобувачів, розвиток їхньої саморегуляції та активізацію когнітивних процесів. Пропонуються практичні стратегії для освітян щодо підтримки та стимулювання цих важливих складників успішного навчання в умовах поєднання онлайн- та офлайн-форматів. /// EN: The article examines the key psycho-pedagogical aspects of organizing effective hybrid learning. Particular attention is paid to the analysis of the hybrid environment’s impact on students’ motivation, the development of their self-regulation, and the activation of cognitive processes. Practical strategies for educators are proposed to support and stimulate these important components of successful learning in blended online and offline formats. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | гібридне навчання | uk |
dc.subject | мотивація | uk |
dc.subject | саморегуляція | uk |
dc.subject | когнітивні процеси | uk |
dc.subject | педагогічні стратегії | uk |
dc.subject | hybrid learning | uk |
dc.subject | motivation | uk |
dc.subject | self-regulation | uk |
dc.subject | cognitive processes | uk |
dc.subject | pedagogical strategies | uk |
dc.title | Психолого-педагогічні засади ефективного гібридного навчання | uk |
dc.title.alternative | Psycho-pedagogical principles of effective hybrid learning | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 37.018.43:004.738.5:159.9 | uk |
Appears in Collections: | Кафедра Харчові технологіі та готельно-ресторанна справа |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-311-322.pdf | 324.63 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.