Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19077
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСупрун, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorSuprun, Olena-
dc.date.accessioned2025-06-04T08:19:15Z-
dc.date.available2025-06-04T08:19:15Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСупрун О. М. Застосування інструментів ШІ для забезпечення зрозумілого введення при викладанні іноземної мови професійного спрямування // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 290-301uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19077-
dc.description.abstractUA: Стаття досліджує проблему забезпечення зрозумілого введення у викладанні іноземної мови професійного спрямування, зокрема через інтеграцію інструментів штучного інтелекту (ШІ). Автор аналізує сучасні ШІ-рішення, здатні адаптувати навчальні матеріали до рівня студентів (i+1), генерувати контекстно-орієнтовані завдання та надавати персоналізований зворотний зв’язок. Особливу увагу приділено технологіям обробки природної мови, адаптивним платформам і віртуальним симуляціям, які підвищують ефективність засвоєння професійної лексики. Дослідження підкреслює необхідність поєднання інноваційних інструментів ШІ з традиційними педагогічними підходами для досягнення оптимальних результатів у вищій освіті. /// EN: The article examines the problem of providing comprehensible input in ESP teaching, particularly through integrating artificial intelligence tools. The author analyses modern AI solutions capable of adapting learning materials to the level of students (i+1), generating context-oriented tasks and providing personalised feedback. Particular attention is paid to natural language processing technologies, adaptive platforms, and virtual simulations that increase the efficiency of learning professional vocabulary. The study highlights the need to combine innovative AI tools with traditional pedagogical approaches to achieve optimal results in higher education.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectіноземна мова професійного спрямуванняuk
dc.subjectзрозуміле введенняuk
dc.subjectадаптивне навчанняuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectforeign language for specific purposesuk
dc.subjectcomprehensible inputuk
dc.subjectadaptive learninguk
dc.subjectindividualised learninguk
dc.titleЗастосування інструментів ШІ для забезпечення зрозумілого введення при викладанні іноземної мови професійного спрямуванняuk
dc.title.alternativeLeveraging AI tools to provide comprehensible input in teaching ESP coursesuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378:811:004.9uk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-291-302.pdf334.34 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.