Please use this identifier to cite or link to this item:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Супрун, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Suprun, Olena | - |
dc.date.accessioned | 2025-06-04T08:19:15Z | - |
dc.date.available | 2025-06-04T08:19:15Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Супрун О. М. Застосування інструментів ШІ для забезпечення зрозумілого введення при викладанні іноземної мови професійного спрямування // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 290-301 | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19077 | - |
dc.description.abstract | UA: Стаття досліджує проблему забезпечення зрозумілого введення у викладанні іноземної мови професійного спрямування, зокрема через інтеграцію інструментів штучного інтелекту (ШІ). Автор аналізує сучасні ШІ-рішення, здатні адаптувати навчальні матеріали до рівня студентів (i+1), генерувати контекстно-орієнтовані завдання та надавати персоналізований зворотний зв’язок. Особливу увагу приділено технологіям обробки природної мови, адаптивним платформам і віртуальним симуляціям, які підвищують ефективність засвоєння професійної лексики. Дослідження підкреслює необхідність поєднання інноваційних інструментів ШІ з традиційними педагогічними підходами для досягнення оптимальних результатів у вищій освіті. /// EN: The article examines the problem of providing comprehensible input in ESP teaching, particularly through integrating artificial intelligence tools. The author analyses modern AI solutions capable of adapting learning materials to the level of students (i+1), generating context-oriented tasks and providing personalised feedback. Particular attention is paid to natural language processing technologies, adaptive platforms, and virtual simulations that increase the efficiency of learning professional vocabulary. The study highlights the need to combine innovative AI tools with traditional pedagogical approaches to achieve optimal results in higher education. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : ТДАТУ | uk |
dc.subject | штучний інтелект | uk |
dc.subject | іноземна мова професійного спрямування | uk |
dc.subject | зрозуміле введення | uk |
dc.subject | адаптивне навчання | uk |
dc.subject | індивідуалізація навчання | uk |
dc.subject | artificial intelligence | uk |
dc.subject | foreign language for specific purposes | uk |
dc.subject | comprehensible input | uk |
dc.subject | adaptive learning | uk |
dc.subject | individualised learning | uk |
dc.title | Застосування інструментів ШІ для забезпечення зрозумілого введення при викладанні іноземної мови професійного спрямування | uk |
dc.title.alternative | Leveraging AI tools to provide comprehensible input in teaching ESP courses | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 378:811:004.9 | uk |
Appears in Collections: | кафедра Іноземні мови |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-291-302.pdf | 334.34 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Show simple item record
CORE Recommender
???jsp.display-item.check???
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.