Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19076
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкляр, Радміла Вікторівна-
dc.contributor.authorSkliar, Radmila-
dc.contributor.authorСкляр, Олександр Григорович-
dc.contributor.authorSkliar, Oleksandr-
dc.date.accessioned2025-06-04T08:12:48Z-
dc.date.available2025-06-04T08:12:48Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСкляр Р. В., Скляр О. Г. Цифрові платформи моніторингу якості освіти: від Moodle до аналітики на базі Power BI // Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти: збірник науково-методичних праць / Таврійський державний агротехнологічний університет імені Дмитра Моторного. Запоріжжя : ТДАТУ, 2025. Вип. 28. с. 283-290uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19076-
dc.description.abstractUA: Статтю присвячено дослідженню цифрових платформ, що застосовуються у вищій освіті для забезпечення внутрішнього моніторингу якості освіти. Здійснено аналіз функціональних можливостей LMS Moodle, хмарних платформ Google Workspace та Microsoft Teams, а також сучасних аналітичних інструментів Power BI. Узагальнено досвід впровадження в українських ЗВО, зокрема аграрного профілю. Розкрито переваги застосування Big Data в освітньому процесі. Підкреслено значення цифрової аналітики як основи для прийняття управлінських рішень. /// EN: The article is devoted to the study of digital platforms used in higher education to ensure internal monitoring of the quality of education. The author analyzes the functionality of the Moodle LMS, Google Workspace and Microsoft Teams cloud platforms, as well as modern analytical tools Power BI. The experience of implementation in Ukrainian higher education institutions, in particular, agricultural ones, is summarized. The advantages of using Big Data in the educational process are revealed. The importance of digital analytics as a basis for making management decisions is emphasized.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectмоніторинг якості освітиuk
dc.subjectMoodleuk
dc.subjectPower BIuk
dc.subjectцифрова аналітикаuk
dc.subjectBig Datauk
dc.subjectхмарні платформиuk
dc.subjectцифровізація освітиuk
dc.subjectmonitoring the quality of educationuk
dc.subjectdigital analyticsuk
dc.subjectcloud platformsuk
dc.subjectdigitalization of educationuk
dc.titleЦифрові платформи моніторингу якості освіти: від Moodle до аналітики на базі Power BIuk
dc.title.alternativeDigital platforms for monitoring the quality of education: from Moodle to Power BI based analyticsuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc004.418; 378.14.015.62uk
Appears in Collections:кафедра Обладнання переробних і харчових виробництв ім. професора Ф.Ю. Ялпачика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnik_Udoskonalennya_2025_-284-291.pdf312.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.