Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18891
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБінчева, Поліна Геннадіївна-
dc.contributor.authorBincheva, Polina-
dc.date.accessioned2025-04-28T14:15:54Z-
dc.date.available2025-04-28T14:15:54Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationБінчева П. Г. Фактори макро середовища, що впливають на рекламну політику компанії. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки). Запоріжжя : Видавничий дім «Гельветика», 2025. № 1 (54). С. 72-78.uk
dc.identifier.issn2519-884X-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18891-
dc.description.abstractUA: Демографічна та економічна кризи мають найбільший негативний вплив на поведінку споживачів в Україні, особливо на ринку плодово-ягідної продукції. Основними проблемами низької ефективності маркетингу вважаються нижча якість продукції, високі ціни та сезонність попиту. Метою дослідження є оцінка факторів виробництва на ринку плодів та ягід Запорізької області взявши за приклад підприємства по вирощуванню плодово- ягідних культур з врахуванням факторів макросередовища. Об’єктом дослідження виступає процес дослідження факторного аналізу плодово-ягідного ринку, що адаптована через включення факторів, що впливають на розвиток цифрових моделей бізнесу. EN: Demographic and economic crises negatively affect consumer behavior in Ukraine, especially in the fruit and berry market. The main problems of marketing inefficiency are considered to be low product quality, high prices, seasonality of demand and imbalanced supply. The purpose of the study is to assess the factors of production in the fruit and berry market of Zaporizhia region, taking as an example an enterprise for growing fruit and berry crops, taking into account mаcroenvironmental factors. The object of the study is the process of researching the factor analysis of the fruit and berry market, which is adapted by including factors that affect the development of digital business models.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectкомплекс маркетингуuk
dc.subjectмакросередовищеuk
dc.subjectполітико-правові факториuk
dc.subjectекономічні факториuk
dc.subjectтехнологічні факториuk
dc.subjectприродні факториuk
dc.subjectmarketing complexuk
dc.subjectmacroenvironmentuk
dc.subjectpolitical and legal factorsuk
dc.subjecteconomic factorsuk
dc.subjecttechnological factorsuk
dc.subjectnatural factorsuk
dc.titleФактори макро середовища, що впливають на рекламну політику компаніїuk
dc.title.alternativeMacro environmental factors that influence the company's advertising policyuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.doihttps://doi.org/10.32782/2519-884X-2025-54-9uk
local.identifier.udc[659.11+658.81]:634uk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zb_Economika_54_ 2025_72-78.pdf358.68 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.