Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровнаuk
dc.contributor.authorShkvyria, Nataliauk
dc.date.accessioned2017-07-21T11:22:33Z-
dc.date.available2017-07-21T11:22:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1843-
dc.description.abstractРозглянуто сутність банківської маркетингової стратегії та необхідність її впровадження у банківську діяльність як інструменту підвищення конкурентоспроможності банківської установи на ринку банківських послуг. Запропоновано тимчасову ієрархію цілей комерційного банку, види маркетингових стра- тегій та інструменти їх реалізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherБердян. ун-т менедж. і бізнесуuk
dc.relation.ispartofseriesВісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу : наук. екон. журн.;№ 2.-
dc.subjectбанківська маркетингова стратегіяuk
dc.subjectмаркетинговий план банкуuk
dc.subjectцілі комерційного банкуuk
dc.titleМаркетингова стратегія розвитку комерційних банківuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1961.pdf115.06 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.