Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorShkvyria, Natalia-
dc.date.accessioned2025-02-05T09:03:49Z-
dc.date.available2025-02-05T09:03:49Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШквиря Н. О. Використання інструментів цифрового маркетингу підприємствами ресторанного бізнесу / Н. О. Шквиря // Сучасні виклики та сталий розвиток економіки і бізнесу : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 10 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. – С. 330-332.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18397-
dc.description.abstractUA: Нові цифрові технології проникають у всі сфери економіки України, підприємства ресторанного бізнесу не стали винятком. Розвиток Інтернету, IT технологій, мобільного зв’язку, змінює поведінку споживачів ресторанних послуг. Клієнти підприємств ресторанного бізнесу стають іншими, у них з’являються ширші можливості вибору продукції та послуг, швидкого доступу до інформації та думок інших споживачів. Тому впровадження у діяльність підприємств ресторанного бізнесу різноманітних інструментів цифрового маркетингу є необхідною умовою забезпечення їх конкурентних переваг, ефективнішого обслуговування клієнтів з урахуванням їх переваг і потреб. Американська асоціація маркетингу визначає цифровий маркетинг як будь-які маркетингові методи, що реалізуються за допомогою електронних пристроїв. У цифровому маркетингу компанія може використовувати веб-сайти, пошукові системи, блоги, соціальні мережі, відео, електронну пошту та аналогічні канали для охоплення клієнтів. Отже, цифровий маркетинг виступає сучасною технологічною базою, що забезпечує процеси класичного маркетингу.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectвикористання цифрових технологій у маркетингуuk
dc.subjectцифровий маркетингuk
dc.subjectінноваційні інструменти цифрового маркетингуuk
dc.titleВикористання інструментів цифрового маркетингу підприємствами ресторанного бізнесуuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka tez_ EIB_2024-1_330-332.pdf266.91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.