Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18378
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБордюжа, С. О.-
dc.date.accessioned2025-02-03T12:51:44Z-
dc.date.available2025-02-03T12:51:44Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationБордюжа С. О. Сталий маркетинг у туристичній діяльності: екологічна відповідальність, соціальні ініціативи та економічна стійкість / С. О. Бордюжа // Сучасні виклики та сталий розвиток економіки і бізнесу : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 10 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. – С. 262-263.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18378-
dc.description.abstractUA: Сучасна туристична галузь стикається з численними викликами, серед яких глобальні зміни клімату, необхідність збереження природних ресурсів і зростаючі вимоги суспільства до соціальної відповідальності бізнесу. У цьому аспекті сталий маркетинг набуває все більшої актуальності для підприємств, що прагнуть створити довгострокову цінність, інтегруючи екологічну відповідальність, соціальні ініціативи та економічну стійкість. Сталий маркетинг у туристичній діяльності передбачає впровадження підходів, які забезпечують гармонічний баланс між економічними, соціальними та екологічними аспектами. Цей підхід включає три основні компоненти: - екологічна відповідальність – реалізація практик, що мінімізують негативний вплив на навколишнє середовище; - соціальні ініціативи – підтримка розвитку місцевих спільнот і культурної взаємодії; - економічна стійкість – забезпечення фінансової стабільності підприємств і довгострокового зростання регіону. Ці складові формують основу сталого маркетингу, дозволяючи підприємствам досягати не лише комерційних, а й соціальних та екологічних цілей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectсталий маркетингuk
dc.subjectтуристична сфераuk
dc.subjectекологічна відповідальністьuk
dc.subjectекономічна стійкістьuk
dc.subjectінтеграціяuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleСталий маркетинг у туристичній діяльності: екологічна відповідальність, соціальні ініціативи та економічна стійкістьuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka tez_ EIB_2024-1_262-263.pdf287.26 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.