Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18356
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКукіна, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.authorKukina, Natalia-
dc.date.accessioned2025-01-30T13:56:54Z-
dc.date.available2025-01-30T13:56:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКукіна Н. В. Сучасні підходи до управління торгівлею: маркетинговий аспект / Н. В. Кукіна // Сучасні виклики та сталий розвиток економіки і бізнесу : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 10 грудня 2024 р. – Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. – С. 112-114.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18356-
dc.description.abstractUA: Сучасна економіка характеризується швидкими змінами, зумовленими глобалізацією, цифровізацією та технологічними інноваціями. Ці фактори впливають на всі аспекти бізнесу, зокрема на управління торгівлею, яке стає дедалі складнішим і вимогливішим. В умовах зростаючої конкуренції та постійних змін споживчих уподобань підприємствам необхідно впроваджувати інноваційні підходи для досягнення успіху. Інновації в цій сфері не лише підвищують конкурентоспроможність підприємств, а й сприяють адаптації до нових умов ринку, задоволенню зростаючих потреб споживачів та забезпеченню сталого розвитку бізнесу. Управління торгівлею в контексті маркетингу можна охарактеризувати через кілька ключових категорій, які допомагають зрозуміти основні аспекти цього процесу. По-перше, важливо зазначити, що управлінські інновації можуть бути технічними, організаційними та соціальними. По-друге, маркетинг як функція бізнесу охоплює широкий спектр діяльності, включаючи дослідження ринку, розробку продукту, просування, продаж та обслуговування клієнтів. Взаємодія цих аспектів є критично важливою для створення успішних стратегій на ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectклієнтоцентричністьuk
dc.subjectсталий розвиток бізнесуuk
dc.subjectіміджuk
dc.subjectвпровадження інновацій у маркетингові стратегіїuk
dc.subjectінтерактивний контентuk
dc.subjectперсоналізація пропозиційuk
dc.titleСучасні підходи до управління торгівлею: маркетинговий аспектuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka tez_ EIB_2024-1_112-114.pdf258.99 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.