Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18141
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкиба, Вікторія Павлівна-
dc.contributor.authorГанчук, Максим Миколайович-
dc.contributor.authorАюбова, Ельнара Мусаібовна-
dc.contributor.authorSkyba, Viktoriia-
dc.contributor.authorHanchuk, Maksym-
dc.contributor.authorAiubova, Elnara-
dc.date.accessioned2024-11-11T19:20:28Z-
dc.date.available2024-11-11T19:20:28Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкиба В., Ганчук М., Аюбова Е. Формування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку. Vzdelávanie a spoločnosť IХ.: vedecký zborník / Prešovská univerzita v Prešove. Renáta Bernátová, Tetyana Nestorenko (eds.) Prešov. 2024. P. 236-284. Літ. 37 назв.uk
dc.identifier.isbnISBN 978-80-555-3353-7-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18141-
dc.description.abstractUKR : Авторами аналізуються чинні концептуальні, законодавчі та методичні підходи до впровадження безперервної екологічної освіти для здобувачів вищої освіти "неекологічних спеціальностей". Акцентується увага на важливості формування інтегральної екологічної компетентності як невіддільного практико-орієнтованого складника в системі особистісних цінностей. При цьому наголошується на формальності чинного підходу до впровадження екологічної освіти (освіти для сталого розвитку) в системі вищої освіти та виокремлюються основні проблеми, які на думку авторів спричинюють такий результат. /////////////////////ENG : The authors analyze the current conceptual, legislative, and methodological approaches to the implementation of continuous environmental education for higher education students pursuing "non-ecological specialties." Emphasis is placed on the importance of developing integral environmental competence as an inseparable practice-oriented component within the system of personal values. Furthermore, the formal nature of the existing approach to implementing environmental education (education for sustainable development) at all levels of education is highlighted, and the main problems that, in the authors' view, lead to such an outcome are identified.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherPrešovská univerzita v Prešoveuk
dc.subjectекологічна компетентністьuk
dc.subjectекологічна освітаuk
dc.subjectосвіта для сталого розвиткуuk
dc.subjectбезперервна екологічна освітаuk
dc.subjectформальна та неформальна освітаuk
dc.subjectenvironmental competenceuk
dc.subjectenvironmental educationuk
dc.subjecteducation for sustainable developmentuk
dc.subjectcontinuous environmental educationuk
dc.subjectformal and non-formal educationuk
dc.titleФормування інтегральної екологічної компетентності як основного результату впровадження освіти для сталого розвитку.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbornik_ Presov IX 2024..pdf601.9 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.