Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18106
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСкиба, Вікторія Павлівна-
dc.contributor.authorSkyba, Viktoriia-
dc.contributor.authorГанчук, Максим Миколайович-
dc.contributor.authorHanchuk, Maksym-
dc.contributor.authorАюбова, Ельнара Мусаібовна-
dc.contributor.authorAiubova, Elnara-
dc.date.accessioned2024-10-29T19:52:13Z-
dc.date.available2024-10-29T19:52:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСкиба В.П., Ганчук М.М., Аюбова Е.М. РОЛЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВПРОВАДЖЕННІ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (ОСР). Сталий розвиток: захист навколишнього середовища. Енергоощадність. Збалансоване природокористування. VIII Міжнародний конгрес: збірник матеріалів (Львів,16-18 жовтня 2024) Україна. Київ ГО «МНГ», 2024. С. 200uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/18106-
dc.description.abstractHigher Education Institutions (HEIs) play a fundamental role in the implementation of environmental education and the shift of educational paradigms within Education for Sustainable Development (ESD). HEIs are foundational in preparing the intellectual workforce for the country's development, as their primary functions focus on teaching, research, and the dissemination of information. HEIs not only contribute to the training of professionals across various sectors of the economy but also create, preserve, and transmit cultural and scientific heritage, which is essential in shaping societal values. ESD represents a modern process of lifelong learning and is an indispensable part of quality education.uk
dc.language.isoukuk
dc.titleРОЛЬ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ У ВПРОВАДЖЕННІ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ (ОСР).uk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Кафедра Геоекологія та землеустрій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Higher Education Institutions (HEIs)_2024..pdf8.95 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.