Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКукіна, Наталя Володимирівна-
dc.contributor.authorСавчук, Ярослава-
dc.contributor.authorЛялюк, Алла-
dc.contributor.authorKukina, Natalia-
dc.contributor.authorSavchuk, Yaroslava-
dc.contributor.authorLialiuk, Alla-
dc.date.accessioned2024-10-04T09:58:23Z-
dc.date.available2024-10-04T09:58:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКукіна Н. В., Савчук Я. О., Лялюк А. М. Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльності. Актуальні проблеми економіки, 2024, № 8 (278). С. 116-128.Бібліогр. 15 джерелuk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17970-
dc.description.abstractUKR: У статті досліджено вплив соціальних мереж на формування брендової лояльності. З’ясовано, що персоналізований контент, відео, користувацький контент і соціальна відповідальність сприяють зміцненню емоційного зв’язку між брендом і споживачем. Запропоновані рекомендації передбачають використання штучного інтелекту для підвищення ефективності маркетингових кампаній та адаптацію стратегій для різних вікових груп. Висновки статті підкреслюють необхідність розробки нових підходів до управління лояльністю в умовах швидкозмінного цифрового середовища./////////////////////// ENG :This article examines the impact of social media on brand loyalty formation. The authors found that personalized content, video, user-generated content, and social responsibility signifi- cantly strengthen the emotional connection between a brand and its consumers. The recommenda- tions include leveraging artificial intelligence to enhance the effectiveness of marketing campaigns and adapting strategies for different age groups. The conclusions emphasize the need to develop new approaches to loyalty management in the rapidly changing digital environment.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectкористувацький досвідuk
dc.subjectцифрові комунікаціїuk
dc.subjectемоційний зв’язокuk
dc.subjectонлайн-взаємодіяuk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectuser experienceuk
dc.subjectonline interactionuk
dc.subjectdigital communicationsuk
dc.subjectemotional connectionuk
dc.titleАналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльності.uk
dc.title.alternativeAnalysis of the role of social media in building brand loyalty.uk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kukina-2024.pdf531.42 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.