Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17860
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШарова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorЛомейко, Олександр Петрович-
dc.contributor.authorШаров, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorSharova, Tetiana-
dc.contributor.authorLomeiko, Oleksandr-
dc.contributor.authorSharov, Serhii-
dc.date.accessioned2024-08-14T10:27:13Z-
dc.date.available2024-08-14T10:27:13Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationШарова Т. М., Ломейко О. П., Шаров С. В. Штучний інтелект в освіті: свідомий вибір. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 390-408.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17860-
dc.description.abstractUA: У науковому дослідженні відтворено вплив технологій штучного інтелекту на сучасний освітній процес. Проаналізовано переваги та виклики використання штучного інтелекту в освіті, висвітлено різноманітні аспекти його застосування, такі як індивідуалізація навчання, автоматизація рутинних завдань, аналітика даних для покращення результатів та ін. Стаття підкреслює важливість збалансованого підходу до використання штучного інтелекту, враховуючи як його переваги, так і можливі негативні наслідки, такі як нерівність доступу до технологій, втрата людського контакту та етичні питання. Зазначено необхідність подальших досліджень та розвитку в цій сфері для ефективного використання штучного для покращення освітнього процесу. EN: The scientific research depicts the impact of artificial intelligence technologies on the modern educational process. It analyzes the advantages and challenges of using artificial intelligence in education, highlighting various aspects of its application such as personalized learning, automation of routine tasks, data analytics for improvement of outcomes, etc. The article emphasizes the importance of a balanced approach to the utilization of artificial intelligence, taking into account both its benefits and potential negative consequences, such as inequality of access to technologies, loss of human interaction, and ethical issues. The necessity for further research and development in this field is noted for the effective utilization of artificial intelligence to enhance the educational process.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : 2024uk
dc.subjectштучний інтелектuk
dc.subjectпереваги та недолікиuk
dc.subjectаналітикаuk
dc.subjectавтоматизаціяuk
dc.subjectосвітній процесuk
dc.subjectлюдський контактuk
dc.subjectіндивідуалізація навчанняuk
dc.subjectartificial intelligenceuk
dc.subjectadvantages and disadvantagesuk
dc.subjectanalyticsuk
dc.subjectautomationuk
dc.subjecteducational processuk
dc.subjecthuman interactionuk
dc.subjectpersonalized learninguk
dc.titleШтучний інтелект в освіті: свідомий вибірuk
dc.title.alternativeArtificial intelligence in education: conscious choiceuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378:004.8uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_390-408.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.