Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17856
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Супрун, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Симоненко, Світлана Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Suprun, Olena | - |
dc.contributor.author | Symonenko, Svitlana | - |
dc.date.accessioned | 2024-08-14T08:33:08Z | - |
dc.date.available | 2024-08-14T08:33:08Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Супрун О. М., Симоненко С. В. Стратегії відповідального застосування штучного інтелекту у вищій освіті. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 358-366. | uk |
dc.identifier.uri | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17856 | - |
dc.description.abstract | UA: У статті розглядаються потенціал та ризики використання штучного інтелекту (ШІ) в академічному середовищі. Автори аналізують, яким чином ШІ може трансформувати освітній процес, зокрема через персоналізацію навчання та оптимізацію адміністративних процесів. Автори наголошують на значенні відповідального застосування ШІ задля забезпечення етичного використання даних та уникнення негативних наслідків. Особлива увага приділяється можливостям ШІ у покращенні дослідницької роботи та його ролі у вирішенні рутинних завдань, що може сприяти підвищенню ефективності та продуктивності в закладах вищої освіти. Автори пропонують ефективні стратегії подолання етичних викликів, пов’язаних з інтеграцією ШІ в освітній процес. EN: The article discusses the potential and risks of using artificial intelligence (AI) in the academic environment. The authors analyze how AI can transform the educational process, in particular through the personalization of learning and the optimization of administrative processes. The authors emphasize the importance of responsible AI implementation to ensure the ethical data use and avoid negative consequences. Particular attention is paid to the possibilities of AI in improving research work and its role in solving routine tasks, which can contribute to increasing efficiency and productivity in higher education institutions. The authors propose effective strategies for overcoming the ethical challenges associated with the integration of AI in the educational process. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Запоріжжя : 2024 | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | цифрова трансформація | uk |
dc.subject | навчальний процес | uk |
dc.subject | інтеграція штучного інтелекту | uk |
dc.subject | персоналізоване навчання | uk |
dc.subject | етичне використання | uk |
dc.subject | академічна доброчесність | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.subject | digital transformation | uk |
dc.subject | learning process | uk |
dc.subject | AI integration | uk |
dc.subject | personalized learning | uk |
dc.subject | ethical use | uk |
dc.subject | academic integrity | uk |
dc.title | Стратегії відповідального застосування штучного інтелекту у вищій освіті | uk |
dc.title.alternative | Strategies for responsible implementation of artificial intelligence in higher education | uk |
dc.type | Article | uk |
local.identifier.udc | 378.147:004.8 | uk |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tdatu-2024-27_358-366.pdf | 1.72 MB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Показати базовий опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.