Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17834
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІсакова, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorШлєіна, Людмила Іванівна-
dc.contributor.authorЗімонова, Ольга Володимирівна-
dc.contributor.authorIsakova, Olena-
dc.contributor.authorShleina, Liudmyla-
dc.contributor.authorZimonova, Olha-
dc.date.accessioned2024-08-12T13:01:19Z-
dc.date.available2024-08-12T13:01:19Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationІсакова О. І., Шлєіна Л. І., Зімонова О. В. Сучасна освітня парадигма: філософський аспект. Удосконалення освітньо-виховного процесу в закладі вищої освіти : збірник науково-методичних праць ТДАТУ. Запоріжжя : ТДАТУ, 2024. Вип. 27. С. 159-167.uk
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17834-
dc.description.abstractUA: У статті розглядаються проблеми розвитку вищої освіти. Головна ідея – створення моделі освіти, заснованої на нових поглядах на світ: відповідальності, компетентності, толерантності, освіченості, професіоналізму, формуванні нового типу раціональності, орієнтації на регульований світовий розвиток, уміння аналізувати ситуацію. Сучасні реалії вимагають такої перебудови освіти, яка б озброїла фахівців знаннями і навичками, здатністю до проектування і прогнозування. EN: The article deals with the problems of higher education development. The main idea is to create a model of education based on new views of the world: responsibility, competence, tolerance, education, professionalism, the formation of a new type of rationality, orientation to regulated world development, the ability to analyze the situation. Modern realities require a restructuring of education that would equip specialists with knowledge and skills, the ability to design and forecast.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЗапоріжжя : ТДАТУuk
dc.subjectПарадигма вищої освітиuk
dc.subjectпрофесіоналізмuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectпрогнозуванняuk
dc.subjectHigher educationuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectcompetenceuk
dc.subjectdesignuk
dc.subjectforecastinguk
dc.titleСучасна освітня парадигма: філософський аспектuk
dc.title.alternativeМodern educational paradigm: a philosophical aspectuk
dc.typeArticleuk
local.identifier.udc378:37.01uk
Appears in Collections:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tdatu-2024-27_159-167.pdf1.73 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.