Сritical Thinking Development in Foreign Language Classes
Вантажиться...
Дата
Автори
Zhukova, Tetiana
Жукова, Тетяна Василівна
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
ENG: The article deals with theoretical and practical aspects of critical thinking
development in foreign language classes. Some techniques of critical thinking formation
are analyzed. The strategies that can be applied to improve one’s critical thinking
(making a conscious effort to focus on the challenge, learning to ask critical questions,
practice to support the ideas with verifiable evidence, etc.) are substantiated.
The main facts about the historical path of critical thinking are presented starting
with the ideas of Socrates, Plato and Aristotle followed by representatives of the
Renaissance. Modern publications of philologists and scientists John Hughes, Paul
Dummett (2019); Pagan Castalo, Christen Li (2017); Smith, G., & Peloghitis, J. (2020)
and others are aimed to teaching students to think critically and communicate
effectively. Some researchers have established a connection between critical thinking
and creativity.
To be effective in critical thinking it is analyzed how to structure the entire learning
process. The article discusses important points of critical thinking efficiency, i.e.,
making a deliberate effort to single out the ideas contained in the piece of information,
weighing the ideas to see what their correlation is, finding out the relevance and
importance of each idea, creating one’s own arguments.
Some practical tasks used for mastering critical thinking at English classes are
presented, namely while training reading, listening, writing and speaking skills. The
article also describes the signs that demonstrate students have developed the skills of
critical thinking. It’s also mentioned that in constructing assessments of critical
thinking, educators should use open-ended tasks, real-world or “authentic” problem
contexts that require students to go beyond restating previously learned information.||||||||||||||||||UKR :У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку
критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі
техніки формування критичного мислення. Подано практичні завдання, що
використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з
англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання,
письма й усного мовлення.
Метою статті є аналіз теоретичних і практичних аспектів розвитку
критичного мислення на заняттях з іноземної мови, прийомів формування
критичного мислення та вправ практичного спрямування. Обґрунтовано
стратегії, що застосовуються для покращення критичного мислення.
Наведено основні факти щодо історичного шляху розвитку критичного
мислення — від Сократа, Платона, Арістотеля і до представників ренессансу.
Сучасні публікації філологів і науковців Джона Хьюджіса, Пола Даммета
(2019); Пейгена Кастало, Крістена Лі (2017); Д. Сміта, Д. Пілогітіса (2020) та
інших спрямовані на те, щоб навчити учнів мислити критично й ефективно
спілкуватися. Подано кілька дефініцій поняття «критичне мислення».
Для того щоб бути ефективним у критичному мисленні, аналізується, як
структурувати весь процес навчання. У статті розглядаються стратегії, які
ми можемо використати, аби покращити критичне мислення (вміння ставити
критичні запитання, вироблення звички глибоко тлумачити питання, практика
відповідати на складні питання, практика прийняття рішень лише після їхньої
належної оцінки, навчання застосовувати мислення для аналізу та розв’язання
реальних життєвих завдань тощо).
Розглянуто основні етапи підготовки викладача до проведення занять з
іноземної мови шодо розвитку критичного мислення студентів. Також
представлено досвід навчання студентів критично мислити, використовуючи
різноманітні практичні вправи з читання, аудіювання, письма.
Критичне мислення включає складові навички аналізу аргументів, висновків
за допомогою індуктивного чи дедуктивного міркування, судження чи оцінки, а
також прийняття рішень чи розв’язання проблем. Під час побудови оцінювання
критичного мислення викладачі повинні використовувати відкриті завдання,
Опис
Бібліографічний опис
Zhukova T. Сritical Thinking Development in Foreign Language Classes. Освітологічний дискурс : Наукове електронне фахове видання. 2024, № 1(44). С. 199-213