Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorZhukova, Tetiana-
dc.contributor.authorЖукова, Тетяна Василівна-
dc.date.accessioned2024-04-08T12:05:53Z-
dc.date.available2024-04-08T12:05:53Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationZhukova T. Сritical Thinking Development in Foreign Language Classes. Освітологічний дискурс : Наукове електронне фахове видання. 2024, № 1(44). С. 199-213uk
dc.identifier.issnISSN 2312-5829 (Online)-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17479-
dc.description.abstractENG: The article deals with theoretical and practical aspects of critical thinking development in foreign language classes. Some techniques of critical thinking formation are analyzed. The strategies that can be applied to improve one’s critical thinking (making a conscious effort to focus on the challenge, learning to ask critical questions, practice to support the ideas with verifiable evidence, etc.) are substantiated. The main facts about the historical path of critical thinking are presented starting with the ideas of Socrates, Plato and Aristotle followed by representatives of the Renaissance. Modern publications of philologists and scientists John Hughes, Paul Dummett (2019); Pagan Castalo, Christen Li (2017); Smith, G., & Peloghitis, J. (2020) and others are aimed to teaching students to think critically and communicate effectively. Some researchers have established a connection between critical thinking and creativity. To be effective in critical thinking it is analyzed how to structure the entire learning process. The article discusses important points of critical thinking efficiency, i.e., making a deliberate effort to single out the ideas contained in the piece of information, weighing the ideas to see what their correlation is, finding out the relevance and importance of each idea, creating one’s own arguments. Some practical tasks used for mastering critical thinking at English classes are presented, namely while training reading, listening, writing and speaking skills. The article also describes the signs that demonstrate students have developed the skills of critical thinking. It’s also mentioned that in constructing assessments of critical thinking, educators should use open-ended tasks, real-world or “authentic” problem contexts that require students to go beyond restating previously learned information.||||||||||||||||||UKR :У статті розглядаються теоретичні та практичні аспекти розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Проаналізовано деякі техніки формування критичного мислення. Подано практичні завдання, що використовуються для оволодіння критичним мисленням на заняттях з англійської мови, а саме під час тренування навичок читання, аудіювання, письма й усного мовлення. Метою статті є аналіз теоретичних і практичних аспектів розвитку критичного мислення на заняттях з іноземної мови, прийомів формування критичного мислення та вправ практичного спрямування. Обґрунтовано стратегії, що застосовуються для покращення критичного мислення. Наведено основні факти щодо історичного шляху розвитку критичного мислення — від Сократа, Платона, Арістотеля і до представників ренессансу. Сучасні публікації філологів і науковців Джона Хьюджіса, Пола Даммета (2019); Пейгена Кастало, Крістена Лі (2017); Д. Сміта, Д. Пілогітіса (2020) та інших спрямовані на те, щоб навчити учнів мислити критично й ефективно спілкуватися. Подано кілька дефініцій поняття «критичне мислення». Для того щоб бути ефективним у критичному мисленні, аналізується, як структурувати весь процес навчання. У статті розглядаються стратегії, які ми можемо використати, аби покращити критичне мислення (вміння ставити критичні запитання, вироблення звички глибоко тлумачити питання, практика відповідати на складні питання, практика прийняття рішень лише після їхньої належної оцінки, навчання застосовувати мислення для аналізу та розв’язання реальних життєвих завдань тощо). Розглянуто основні етапи підготовки викладача до проведення занять з іноземної мови шодо розвитку критичного мислення студентів. Також представлено досвід навчання студентів критично мислити, використовуючи різноманітні практичні вправи з читання, аудіювання, письма. Критичне мислення включає складові навички аналізу аргументів, висновків за допомогою індуктивного чи дедуктивного міркування, судження чи оцінки, а також прийняття рішень чи розв’язання проблем. Під час побудови оцінювання критичного мислення викладачі повинні використовувати відкриті завдання,uk
dc.language.isoenuk
dc.subjectcritical thinkinguk
dc.subjectcommunicationuk
dc.subjectstrategiesuk
dc.subjectjudgmentsuk
dc.subjectreasonsuk
dc.subjectevaluatinguk
dc.subjectmaking decisionsuk
dc.subjectsolving problemuk
dc.subjectкритичне мисленняuk
dc.subjectспілкуванняuk
dc.subjectстратегіїuk
dc.subjectсудженняuk
dc.subjectприйняття рішеньuk
dc.subjectрозв’язання проблемuk
dc.titleСritical Thinking Development in Foreign Language Classesuk
dc.title.alternativeРозвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови.uk
dc.typeArticleuk
local.identifier.doihttps://doi.org/10.28925/2312-5829.2024.113uk
local.identifier.udc81’271+159.955:81’243uk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сritical Thinking Development_2024_.pdf774.28 kBAdobe PDFView/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.