Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШквиря, Наталя Олександрівна-
dc.contributor.authorШквыря, Наталья Александровнаuk
dc.contributor.authorShkvyria, Nataliauk
dc.date.accessioned2017-06-13T08:19:04Z-
dc.date.available2017-06-13T08:19:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1722-
dc.description.abstractОбґрунтовано необхідність створення маркетингової інформаційної системи підприємств. Визначено задачі та функції маркетингової інформаційної системи. Сформовано структуру маркетингової інформаційної системи та проаналізовано напрямки взаємодії її складових.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТДАТУuk
dc.relation.ispartofseriesЗбірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (22), т. 5-
dc.subjectінформаційне забезпеченняuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінноваційні рішенняuk
dc.titleІнформаційне забезпечення інноваційних рішень на засадах маркетингуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
904.pdf296.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.